Tuesday, June 12, 2012

2 comments:

Mufin said...
This comment has been removed by the author.
Lamanik said...

Dragi Elvise, usled svog nemarnog odnosa prema blogu posvećenom Nadi Knežević, tek sam danas video Vaš komentar i obaveštenje i žao mi je što nisam slušao radio Sarajevo tog vikenda...
Zapravo, verujem da se u arhivi Vašeg radija krije i neki redak snimak, pa bih Vas zamolio da pokušate da date "dopirinos" blogu time što ćete pronaći neku pesmu koja nije objavljena na trostrukom CD - u, niti se može naći na dostupnim vinilima. :)
Možda ste primetili da na blogu postoji spisak pesama za kojima moji čitaoci i ja tragamo i nadam se da ćete pronaći malo vremena i pogledati da li se "tu negde" kriju snimci sa nekih prepotopskih festivala (npr. možda imate LP Opatija 63,LP Zagreb 72, audio zapis sa Evrodisk parade 68 - Hej, mama itd.).

Evo liste sa boga:
1. Plešite, sjene (Opatija '60)

2. Izgubljen trag (Opatija '60)

3. Pesma povratka (Opatija '60)

4. Dođi, olujo (Zagreb ’62)

5. Od Rovinja do Ulcinja (Split ’62)

6. Doći ću ti, Jadrane (Split ’62)

7. U susret jeseni (Susret) (Split ’62)

8. Tražiš (Opatija '63)

9. Ko zna (Opatija '63)

10. Hej, mama (Evrodisk parada '68)

11. Voli me (Zagreb ’72)

12. Tetovirana ruža

Hvala unapred, pozdrav i sve najbolje.